La Granja, qu'es aquò ?

• Una associacion que trabalha a salvagardar e valorizar lo patrimòni oral (collectatges, publicacions, animacions).
  • Un projet associatif qui œuvre à la sauvegarde et à la valorisation du patrimoine oral (collectages, publications, animations).

• Dels eveniments sus la cultura occitana, la dansa e las musicas de tradicions orala (conferenças, concèrts, bals, estatgis, velhadas, mòstras...).
  • Des évènements autour de la culture occitane, de la danse et des musiques de tradition orale (conférences, concerts, bal, stages, veillées, expositions…).

• Un luòc plan viu, dubèrt al monde, decont lo monde venon per se trobar e escanjar lors diferentas culturas.
  • Un lieu vivant, ouvert sur le monde, qui suscite des rencontres et des échanges entre différentes cultures.